Noteikumi

SIA “ANMA Ventures”, PVN reģistrācijas Nr. LV42103104635, adrese: Rīga, Ulbrokas iela 23, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

Vispārīgie noteikumi

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

Pirkumu veikšana

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:

Maksājumu metodes, kuras izmanto internetveikals:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor un Revolut
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas uz sekojošām valstīm: Latvijas, Lietuva, Igaunija. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: : pakomātu un kurjera pakalpojuma sniedzēju SIA Omniva , DPD un Unisend(LP Express). Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 2-5 darba dienu laikā. Iepriekšpasūtījuma  preces tiek piegādātas 10 darba dienu laikā. Atsevišķos gadījumos, ja radīsies sarežģījumi ar preču piegādi, pārdevējs sazināsies ar pircēju un vienosies par izmaiņām.

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža.Atteikuma tiesības nav piemērojamas šādos gadījumos: precei ir lietojuma pazīmes, tai nav pilna komplektācija, iegādātā prece ir pārtikas produkts ar derīguma termiņu, preci iegādājas juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts , internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz atteikuma veidlapu, kuru iespējams atrast šeit nosūtot to uz e-pasta adresi [email protected] 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radusies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz [email protected] vai sūtot vēstuli preču atgriešanas punktam SIA ANMA Ventures, Ulbrokas iela 23, Rīga, LV-1021.

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

Pircēja personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, mārketinga e-pastā nospiežot uz atrakstīšanās saiti vai paziņojot par to mums, rakstot uz [email protected].

Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.


Privātuma politika

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šī Privātuma politika apraksta, kā SIA “ANMA Ventures”, reģ.nr. 42103104635, jur. adrese Rīga, Ulbrokas iela 23 (turpmāk saukti arī – “Datu pārzinis”) iegūst, apstrādā un glabā personas datus, ko parome.lv iegūst no saviem klientiem un personām, kas apmeklē interneta mājaslapu (turpmāk saukti – “Datu subjekts” vai “Jūs”).

1.2. Personas dati ir jebkura informācija attiecībā uz identificētu vai identificējamu fizisku personu, t. i., Datu subjektu. Apstrāde ir jebkura ar personas datiem saistīta darbība, piemēram, iegūšana, ierakstīšana, pārveidošana, izmantošana, skatīšana, dzēšana vai iznīcināšana.

1.3. Datu pārzinis ievēro likumdošanā paredzētos datu apstrādes principus un spēj apstiprināt, ka personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu.

2. Personas datu iegūšana, apstrāde un glabāšana

2.1. Personu identificējošu informāciju Datu pārzinis iegūst, apstrādā un glabā, galvenokārt izmantojot internetveikala vietni un e-pastu.

2.2. Apmeklējot un izmantojot internetveikalā sniegtos pakalpojumus, Jūs piekrītat, ka jebkura sniegtā informācija tiek izmantota un pārvaldīta atbilstoši Privātuma politikā noteiktajiem mērķiem.

2.3. Datu subjekts ir atbildīgs par to, lai iesniegtie personas dati būtu pareizi, precīzi un pilnīgi. Apzināta nepatiesas informācijas sniegšana tiek uzskatīta par mūsu Privātuma politikas pārkāpumu. Datu subjektam ir pienākums nekavējoties paziņot Datu pārzinim par jebkurām izmaiņām iesniegtajos personas datos.

2.4. Datu pārzinis nav atbildīgs par zaudējumiem, kas nodarīti Datu subjektam vai trešajām personām, ja tie radušies nepatiesi iesniegtu personas datu dēļ.

3. Klientu personas datu apstrāde

3.1. Datu pārzinis var apstrādāt šādus personas datus:

3.1.1. Vārds, uzvārds
3.1.2. Dzimšanas datums
3.1.3. Kontaktinformācija (e-pasta adrese un/vai tālruņa numurs)
3.1.4. Darījuma dati (iegādātās preces, piegādes adrese, cena, maksājuma informācija u.t.t.).
3.1.5. Jebkuru citu informāciju, kura iesniegta mums vietnes piedāvāto pakalpojumu un preču iegādes laikā vai sazinoties ar mums.

3.2. Papildus iepriekšminētajam, Datu pārzinim ir tiesības pārbaudīt iesniegto datu precizitāti, izmantojot publiski pieejamos reģistrus.

3.3. Personas datu apstrādes juridiskais pamats ir Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6.panta 1.punkta a), b), c) un f) apakšpunkts:

a) datu subjekts ir devis piekrišanu savu personas datu apstrādei vienam vai vairākiem konkrētiem nolūkiem;

b) apstrāde ir vajadzīga līguma, kura līgumslēdzēja puse ir datu subjekts, izpildei vai pasākumu veikšanai pēc datu subjekta pieprasījuma pirms līguma noslēgšanas;

c) apstrāde ir vajadzīga, lai izpildītu uz pārzini attiecināmu juridisku pienākumu;

f) apstrāde ir vajadzīga pārziņa vai trešās personas leģitīmo interešu ievērošanai, izņemot, ja datu subjekta intereses vai pamattiesības un pamatbrīvības, kurām nepieciešama personas datu aizsardzība, ir svarīgākas par šādām interesēm, jo īpaši, ja datu subjekts ir bērns.

3.4. Datu pārzinis glabā un apstrādā Datu subjekta personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no zemāk norādītajiem kritērijiem:

3.4.1. Personas dati nepieciešami tiem nolūkiem, kam tie saņemti;
3.4.2. Kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā Datu pārzinis un/vai Datu subjekts var realizēt savas leģitīmās intereses, kā piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā;
3.4.3. Kamēr pastāv juridisks pienākums datus glabāt, kā piemēram, saskaņā ar Grāmatvedības likumu;
3.4.4. Kamēr ir spēkā Datu subjekta piekrišana attiecīgajai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits personas datu apstrādes likumīgs pamats.

Izbeidzoties šajā punktā minētajiem apstākļiem, izbeidzas arī Datu subjekta personas datu glabāšanas termiņš un visi attiecīgie personas dati tiek neatgriezeniski izdzēsti no datoru sistēmām un elektroniskajiem un/vai papīra dokumentiem, kas saturējuši attiecīgos personas datus vai arī šie dokumenti tiek anonimizēti.

3.5. Lai pildītu savas saistības pret Jums, Datu pārzinim ir tiesības nodot Jūsu personas datus sadarbības partneriem, datu apstrādātājiem, kas veic nepieciešamo datu apstrādi mūsu uzdevumā, piemēram, grāmatvežiem, kurjerdienestiem u.c. Datu apstrādātājs ir personas datu pārzinis. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.
Pēc pieprasījuma mēs varam nodot Jūsu personas datus valsts un tiesībsargājošajām iestādēm, lai nepieciešamības gadījumā aizstāvētu savas juridiskās intereses, sastādot, iesniedzot un aizstāvot juridiskas prasības.

3.6. Apstrādājot un glabājot personas datus, Datu pārzinis īsteno organizatoriskos un tehniskos pasākumus, lai nodrošinātu personas datu aizsardzību pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, mainīšanu, izpaušanu un jebkādu citu nelikumīgu apstrādi.

4. Datu subjekta tiesības

4.1. Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu un Latvijas Republikas tiesību aktiem Jums ir tiesības:
4.1.1. Piekļūt saviem personas datiem, saņemt informāciju par to apstrādi, kā arī pieprasīt Jūsu personas datu kopiju elektroniskā formātā un tiesības uz šo datu nodošanu citam pārzinim (datu pārnesamība);
4.1.2. Pieprasīt labot nepareizus, neprecīzus vai nepilnīgus personas datus;
4.1.3. Dzēst savus personas datus (“tikt aizmirstam”), izņemot gadījumus, kad likums pieprasa saglabāt datus;
4.1.4. Atsaukt savu iepriekš sniegto piekrišanu personas datu apstrādei;
4.1.5. Ierobežot savu datu apstrādi – tiesības pieprasīt, lai mēs īslaicīgi pavisam pārtraucam apstrādāt visus Jūsu personas datus;
4.1.6. Vērsties Datu valsts inspekcijā
Pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu varat iesniegt, aizpildot formu klātienē veikalā ForMobile, Vienības gatvē 113, Rīgā, LV-1058, vai arī iesūtot pieprasījumu elektroniski, rakstot uz klientu atbalsta dienesu i[email protected].

5. Nobeiguma noteikumi

5.1. Šī Privātuma politika izstrādāta saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), kā arī Latvijas Republikas un Eiropas Savienības spēkā esošajiem likumiem.

5.2. Datu pārzinim ir tiesības veikt izmaiņas vai papildinājumus Privātuma politikā jebkurā brīdī un bez iepriekšēja brīdinājuma. Labojumi stājas spēkā pēc to publicēšanas mājas lapā parome.lv.

Sīkdatņu politika

1. Ievads

Šī Sīkdatņu politika attiecas uz vietni www.parome.lv (turpmāk – "mūsu vietne" vai "mēs"), kas pieder un kuru pārvalda parome.lv. Šajā politikā ir aprakstīts, kā mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pieredzi mūsu vietnē, nodrošinātu efektīvāku pakalpojumu sniegšanu un analizētu vietnes izmantošanu.

2. Kas ir sīkdatnes?

Sīkdatnes ir mazi teksta faili, kas tiek saglabāti jūsu ierīcē (dators, mobilais telefons vai cita ierīce), kad apmeklējat mūsu vietni. Sīkdatnes palīdz atcerēties jūsu darbības un izvēles, piemēram, valodu, reģionu vai iepirkšanās groza saturu, lai jūs tās nepārveidotu katru reizi, kad apmeklējat mūsu vietni.

3. Kāpēc mēs izmantojam sīkdatnes?

Mēs izmantojam sīkdatnes šādiem mērķiem:

  • Lietotāja pieredzes uzlabošana: Sīkdatnes palīdz nodrošināt ātrāku un ērtāku piekļuvi mūsu vietnes funkcijām, piemēram, saglabājot iepirkšanās grozu un valodas izvēli.
  • Analīze un veiktspējas uzlabošana: Mēs izmantojam sīkdatnes, lai analizētu, kā apmeklētāji izmanto mūsu vietni, lai uzlabotu tās funkcionalitāti un lietojamību.
  • Mārketinga un reklāmas mērķi: Sīkdatnes ļauj mums attēlot personalizētas reklāmas, kas atbilst jūsu interesēm, pamatojoties uz iepriekšējiem apmeklējumiem mūsu vietnē vai citās tīmekļa vietnēs.

4. Kādas sīkdatnes mēs izmantojam?

Mēs izmantojam šādas sīkdatnes:

  • Obligātās sīkdatnes: Šīs sīkdatnes ir būtiskas, lai nodrošinātu pamata funkcijas mūsu vietnē, piemēram, sesiju pārvaldību un drošību. Tās nevar tikt atslēgtas.

  • Veiktspējas sīkdatnes: Šīs sīkdatnes palīdz mums analizēt, kā lietotāji izmanto mūsu vietni. Tās palīdz uzlabot vietnes funkcionalitāti, piemēram, nodrošinot ātrāku lapu ielādi un labāku lietotāja pieredzi.

  • Funkcionālās sīkdatnes: Šīs sīkdatnes atceras jūsu izvēles, piemēram, valodas iestatījumus vai preces, kuras pievienojat grozam, lai piedāvātu personalizētāku pieredzi.

  • Mārketinga sīkdatnes: Mēs izmantojam šīs sīkdatnes, lai parādītu reklāmas, kas saistītas ar jūsu interesēm un aktivitātēm mūsu vietnē vai citās tīmekļa vietnēs.

5. Kā kontrolēt un pārvaldīt sīkdatnes?

Jūs varat jebkurā laikā pārvaldīt sīkdatnes, izmantojot sava pārlūka iestatījumus. Lielākā daļa pārlūkprogrammu ļauj izvēlēties, vai pieņemt vai atteikt sīkdatnes, kā arī dzēst tās. Ja vēlaties atteikties no sīkdatņu izmantošanas, varat pielāgot savus pārlūka iestatījumus.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka daži mūsu vietnes pakalpojumi un funkcijas var nedarboties pareizi, ja jūs izvēlēsieties atteikties no dažām sīkdatnēm.

Pārvaldīt sīkdatņu iestatījumus varat šādi:

  • Google Chrome: Iet uz “Iestatījumi” > “Privātums un drošība” > “Sīkdatnes un citas vietnes dati”.
  • Mozilla Firefox: Iet uz “Iestatījumi” > “Privātums un drošība” > “Sīkdatnes un vietnes dati”.
  • Safari: Iet uz “Iestatījumi” > “Privātums” > “Sīkdatnes un vietņu dati”.
  • Microsoft Edge: Iet uz “Iestatījumi” > “Privātums, meklēšana un pakalpojumi” > “Sīkdatnes”.

6. Trešo pušu sīkdatnes

Mēs izmantojam arī trešo pušu pakalpojumus, piemēram, Google Analytics, Facebook Ads un citus, lai analizētu vietnes apmeklējumu un rādītu personalizētas reklāmas. Šie pakalpojumi var izmantot sīkdatnes, lai apkopotu informāciju par jūsu aktivitātēm mūsu vietnē un citās vietnēs.

Ja vēlaties atteikties no trešo pušu sīkdatņu izmantošanas, varat apmeklēt šo pakalpojumu atteikšanās lapas:

7. Sīkdatņu uzglabāšana un derīguma termiņš

Sīkdatnes tiek saglabātas atkarībā no to veida. Piemēram, sesijas sīkdatnes tiek dzēstas pēc pārlūkprogrammas aizvēršanas, bet ilgtermiņa sīkdatnes var tikt saglabātas līdz 2 gadiem.

8. Sīkdatņu politikas izmaiņas

Mēs paturam tiesības jebkurā laikā mainīt šo sīkdatņu politiku. Visas izmaiņas tiks publicētas šajā lapā, un izmaiņas stāsies spēkā, kad tās tiks publicētas.

9. Sazinieties ar mums

Ja jums ir jautājumi par šo sīkdatņu politiku vai vēlaties sazināties ar mums saistībā ar sīkdatņu izmantošanu, lūdzu, rakstiet uz e-pastu [email protected].

Paldies, ka izmantojat www.parome.lv!